Algemene voorwaarden
LEVERINGSVOORWAARDEN THEMAPARTY WEBSHOP
ARTIKEL 1 Bestellen
Bestellingen kunnen persoonlijk, telefonisch, schriftelijk of per e-mail door de klant worden besteld bij Themaparty webshop.
Nadat u uw bestelling plaatst, krijgt u ter bevestiging een e-mail.
Voor bestellingen per e-mail geldt dat alleen volledig ingevulde bestellingen door ons worden verwerkt.
Wij behouden ons het recht voor om een bestelling zonder opgaaf van redenen te weigeren.
ARTIKEL 2 Prijzen
De getoonde prijzen zijn inclusief btw, en exclusief verzend- of rembourskosten, onder voorbehoud van tussentijdse wijzingen en typefouten (bestellingen boven € 20,00 zijn vrij van verzendkosten, m.u.v.rembourskosten).
Transport van goederen wordt in opdracht van de klant via Postnl en/of DHL pakketdienst verzonden en is te allen tijde in naam van de klant.
ARTIKEL 3 Afbeeldingen
Afbeeldingen kunnen afwijken van het geleverde exemplaar.
Er kunnen geen rechten aan ontleend worden.
ARTIKEL 4 Betaling
Indien u voor vooruitbetaling kiest, worden de goederen verzonden op het moment dat bij ons het totaalbedrag van uw bestelling binnen is (incl. verzendkosten € 3,95).
Voor België en Duitsland gelden verzendkosten van € 6.95 of € 16,50 per bestelling(afhankelijk van de grootte van het pakket).
ARTIKEL 5
Aflevering In het geval van betaling via overschrijving worden goederen na ontvangst van het verschuldigde bedrag verzonden.
De bezorging wordt verzorgd door PostNL en/of DHL pakketpost.
Mits op voorraad, worden artikelen die u op werkdagen vóór 14.00 uur bestelt, binnen 2 a 3 werkdagen geleverd.
Voor België geldt een leveringstermijn van 3 werkdagen.
Wij blijven echter afhankelijk deze vervoersbedrijven en zijn niet verantwoordelijk voor bestellingen die te laat afgeleverd worden. Bestellingen worden overdag bij u aangeboden.
Pakketten onder rembours worden niet op zaterdag aangeboden.
U kunt uw pakket ook op een ander adres laten bezorgen waarvan u zeker weet dat daar iemand aanwezig zal zijn om het pakket in ontvangst te nemen.
ARTIKEL 6 Afkoelingsperiode/Niet goed – geld teruggarantie
Na ontvangst van uw bestelling heeft u te allen tijde het recht om uw aankoop, zonder opgaaf van reden, ongedaan te maken.
Mailt u dit ons dan onder vermelding van volledige gegevens, datum van ontvangst goederen en het bank- of girorekeningnummer waarop het aankoopbedrag retour gestort kan worden.
Goederen moeten in de originele onaangebroken verpakking zitten.
Ongefrankeerde retourzendingen worden niet in behandeling genomen.
Na ontvangst zal het aankoopbedrag van de goederen per omgaande aan u terugbetaald worden.
Verzendkosten ivm terug sturen zijn voor rekening klant.
Als kleding bij ons retour komt, worden deze onmiddellijk gecontroleerd op het feit of ze gedragen zijn. Mochten wij dat onmiskenbaar constateren, dan wordt het bedrag alsnog in rekening gebracht.
Kostuums thuis passen is uiteraard wel toegestaan.
ARTIKEL 7 Niet leverbare producten
Indien een besteld product is uitverkocht en niet binnen de in artikel 5 gestelde termijn leverbaar is, worden reeds gedane betalingen zo snel mogelijk teruggestort.